View רדיו קול חי מיוזיק Pics

View רדיו קול חי מיוזיק Pics. יהודה דים, ירון בר, אפרים קמיסר, גיל ישראלוב, אלי קליין, נפתלי קמפה. התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם.

רדיו "קול חי" ממשיך להוביל בציבור הדתי - חדשות כיפה שחורה ...
רדיו "קול חי" ממשיך להוביל בציבור הדתי - חדשות כיפה שחורה ... from k6s3v6r4.ssl.hwcdn.net
התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם. תחנת קול ברמה הוקמה על מנת לשרת את קהל המאזינים החרדי, שלא זכה לערוץ רשמי ייעודי. הורידו את אפליקציית קול חי מיוזיק ובחרו את המוזיקה שאתם אוהבים.

קול חי מיוזיק משדרת בתדר 102.5fm ומעבירה מוזיקה חסידית ושייכת לתחנה הפופולרית רדיו קול חי.

ההצלחה הגדולה של המשחקים בשילוב עם רדיו קול חי, נובעת מכמה גורמים, שאחד המרכזיים שבהם הוא השילוב וההקפה של כל החושים של השחקנים. קול חי מיוזיק היא תחנת רדיו ישראלית בעלת אופי חרדי, המשדרת במסגרת הרדיו האזורי. החוויה מתחילה מהמוזיקה שמלווה את השחקנים החל ממסך הפתיחה, אל הקריינות המדהימה שהקליטו ברדיו, וכמו אל המוזיקה שמתנגנת ומופעלת בזמן המשחק. להתעדכן באקטואליה מהעולם החרדי בארץ?


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url