34+ תמר אלמוג ומוטי גילת PNG

34+ תמר אלמוג ומוטי גילת PNG. התובעת בתיק בנימין בן אליעזר עוד סוזאנה שור פולק מפרקליטות מיסוי וכלכלה, בריאיון לתמר אלמוג ומוטי גילת, 29.8.19 צילום: על הניסיון האמיץ שלו לטהר חברות ממשלתיות מפוליטיקה.

גורמים בכחול לבן: המשותפת - פרטנר פוליטי | כאן
גורמים בכחול לבן: המשותפת - פרטנר פוליטי | כאן from kanweb.blob.core.windows.net
לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. תמר אלמוג ומוטי גילת רשת ב'. אבי חימי, ראש לשכת עוד אמר היום (חמישי) בראיון לתוכניתם של תמר אלמוג ומוטי גילת בכאן רשת ב', אני לא מוכן לפגוע בבית משפט עליון כי הוא מגן האזרחים.

תמר אלמוג ומוטי גילת מתעדכנים מהעיתונאי חן ביאר על פרשה שנחקרת בשנתיים האחרונות ובמרכזה בכיר ברשות המיסים המזוהה פוליטית עם חיים צורי החשוד שניהל חקירה פרטית כנגד יור רוח חדשה במוצקין.

אלמוג הוא פעיל חברתי למען אנשים עם לקות שכלית המשולבת בלקות נוספת; ברק דיבר בראיון על מספר נושאים, אבל את עיקר דבריו ייחד, כרגיל אצלו, להגנה על המורשת שהותיר אחריו בבית המשפט העליון. לימון, כצפוי, שיקר והעביר את דף המסרים של ליאת בן ארי וכמובן התחנף אליה (משכמה ומעלה). תמר אלמוג פרטים נוספים באתר ארגון משפחה חדשה newfamily.org.il.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url